2a gången jag får detta fina erbjudande;)

artemma idag, 19:35
hejsan.

emma heter jag och jobbar deltid som konstnär. har gjort detta nu i ca 2 år. och detta har gått så bra att jag nu när det nya året börjar kommer ut med ett ""erbjudande"" dom 5 första som vill ställa upp att bli avmålade av mig får ca 5000kr + tavlan. hur tavlorna jag målar ser ut har ni ett exempel på min sida. ni kommer naturligtvis kunna dölja er och ni är helt anonyma=) tidsmässigt brukar det ta ca 20 minuter för mig att skissa er och sen så gör jag klart tavlan utan att se er. ni kan även vara flera i cam om det känns bättre. två kompisar? flickvän eller pojkvän? och en sak till. jag målar genom webbcamera. och det gör jag just för att slippa resa omkring i hela sverige. mycket lättare för både dig och mig=) tavlan skikas sen med post.

låter detta intressant? ada mig då på [email protected]

OBS: kom ihåg att det är kroki altså avklädd målning=)


Svar: NEj IDIOTJÄVEL RENT UT SAGT!!!!
FUCK OFFF!



Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Varför inte?? du skulle nog bli skit snygg på tavlan, jag skulle iaf ha köpt den till vilket pris! :)

2010-12-18 @ 19:45:59
Postat av: Emma StarLeaf

Hej:)

Ville bara säga att min sista adventstävling avslutas imorgon, där man kan vinna den perfekta julklappen till pojkvännen/brodern/pappan!

Var med vettja;)



Ha en fortsatt bra lördagkväll!

2010-12-18 @ 22:11:26
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa du verkligen idiotjävel till henne?? o_0 om du gjorde det var det jävligt dåligt gkort för det var gu bara ett erbjudande! hon tvinga gu dig inte1

2010-12-19 @ 02:31:22
Postat av: Anna Nyhm

2010-12-19 ; Tycker synd om dig om du verkligen är så godtrogen , det är bara nån äcklig idiot som vill se henne naken i cam.

2010-12-21 @ 17:02:25
Postat av: linaa vikken pina

shit håller denna människa fortf på? fick en sån för frågan för någe år sen. men reagera som dig att de kunde denna glömma.

2010-12-29 @ 01:55:09
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0