Äta..

Ni som följt mig länge kanske ser att jag har gått ner en hel del i vikt..
Och jag ska inte förneka det utan;ja jag har gått ner en hel del, 4 kilo som gör väldigt mycket på en tjej som är så liten som mig. och jag mår dåligt över det faktiskt.
Jag vill inte gå runt som en vandrande pinne där röven och bysten sticker ut..


Innan viktnedgången.


Jag bantar INTE och har inte med avsikt försökt gått ner i vikt, utan jag har bara ingen matlust..
Det låter konstigt men jag är inte hungrig jag kan klara mig en hel dag på en kopp kaffe och en knäckebröds bit..
Jag känner mig stressad, då jag nu fokuserat på allt annat än det jag vill göra, vissa perioder är bara såna då man måste hålla fokus på det "normala" livet.. vilket oftast blir på vintern då jag blir väldigt lätt deprimerad.


efter vikt nedgång...

Idag har jag ätit både frukost och redan en portion med taco-gratäng..
Men det är jobbigt att försöka äta när man inte ens är hungrig,men det går ner...




Kom ihåg att alla är vi olika och vi reagerar olika på saker och ting!
Det du kanske tycker är överdrivet är inte det för andra.

Var starka och glöm inte att fokusera på det, Du vill i livet, det är viktigare än du tror.
Ge aldrig upp!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinterns alla attraktioner i medfölj utav förkylningar och besvär, inte för att det de 4 kilon syns.. men in på närmaste hälsobutik och köp dig ett aptitökande preparat, så kan jag nog lova att dom fyra kilon sätts på plats inom kort.

2010-12-27 @ 15:04:27
Postat av: Filip

Wesc strumpor ; )

2010-12-29 @ 20:01:29
Postat av: Micke

Ville bara säga att du är galet vacker =) Hoppas du haft/har en trevlig helg!

2011-01-09 @ 02:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0