Jag vågar vara vacker.



Jag lever min dröm, jag följer alltid mitt hjärta och går dit jag vill.
Så är det med allt i mitt liv.

Jag gillar jag inte människor som försöker vara som mig, eller försöker sminka sig som mig.

Nej! det är bara jobbigt och jag vet flera bloggare som härmar mig, min blogg och till och med köper likadana kläder som mig?

Vet en som till och med skapade en till fb profil för sina bloggläsare bara för att jag gjort det!?

Och lägger upp massa tråkiga och fula bilder på sig själv..Jag har fina bilder just för att min fina personlighet lyser rakt igenom på bilderna så alla gillar dem.

Jag är inte som de flesta andra, jag är vacker inifrån och ut, och det är man genom att vara sig själv! Ni får gärna vara en fulare variant av mig, men ni kan även välja att vara er själva och bli vackra för det ni är.

 

Jag vågar vara vacker!


Kommentarer
Postat av: Kalle

1. Ingen sminkar sig som dig. Du sminkar dig som vem som helst.

2. Ingen köper likadana kläder som dig. Du köper likadana kläder som alla andra.

3. Ingen har skapat en extra fb-profil för att du har gjort det. Det har många gjort långt före dig.



4. Du är rätt snygg dock. Det är i alla fall sant. :)

2010-12-12 @ 19:44:19
Postat av: Chloe

Någon måste verkligen ta ner dig på jorden.... Jag tycker verkligen inte att du verkar ha en fin personlighet, du spelar så överlägsen och snyggare än alla andra hela tiden. Och vadå Facebook för mina fans?? Du har inga fans, för det är du själv som lägger till alla på Facebook? Absolut så har du en snygg kropp, men thats it! Du har en whitetrash klädstil och likaså håret... Vill inte klanka ner på dig men du anser själv att du är helt perfekt och jag anser att det inte stämmer. Kom ner till jorden, du är som alla andra.

2010-12-12 @ 19:50:46
Postat av: Anonym

tycker du är lik http://bunnys.se litegrann på sista bilden

2010-12-13 @ 07:00:06
Postat av: You know who

True that! :)

2010-12-13 @ 08:52:39
Postat av: CarolynAh

Väldigt fin är du !! Keep on!!

2010-12-13 @ 23:17:48
URL: http://carolynah.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket :) Fortsätt va den du är! Sånt är unikt.

2010-12-14 @ 17:08:47
URL: http://cityhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går inte att beskriva så vacker som du är !

2010-12-14 @ 18:36:27
Postat av: Erik

tycker inte du var speciellt vacker om jag ska vara ärlig.. och inte på insidan heller verkar det som

2010-12-14 @ 21:20:01
Postat av: Pontus Sällman

Måste bara säga att du e galet snygg/vacker!!!



Hur är det med dig då? :)

2010-12-15 @ 08:32:39
URL: http://pontussallman.blogg.se/
Postat av: .

Du är naturligt fin! ;) Dina bilder som du lägger ut är ju fräna och har sin egna stil! =)

2010-12-17 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0