Rädd..




På senaste tiden har jag fått flera konstiga påståenden om min adress och att folk vet vart jag bor osv..
Nu har det även dykt upp en som vet mitt person nummer, adress, skolor, namn, och i stortsett allt om mig..
Det är sjukt obehagligt och nog för jag visste att killar är lite knäppa ibland, men inte så här han är helt besatt..:(
Jag blir jätterädd och vet inte hur jag ska hantera detta..
Det sjukaste är att jag känner igen honom så sjukt mycket ifrån en dålig upplevelse...Tyd det värsta man kan utsätta en tjej för..
Så nu kommer jag få ändra adress åter igen och alla uppgifter, har ansökt om att få byta personnummer så hoppas det går igenom..
undrar om det är för att jag är så vacker eller varför människan gör så här?



Kommentarer
Postat av: Sandra

man kan få tag på en persons personnr hur lätt som helst..

det är inte hemligt.

så byter du så får han tag i det nya iaf..

2010-12-14 @ 18:13:59
Postat av: Fail

Haha i lol'd, this screams fake all over it... ledsen men liksom... Du kände tydligen killen så varför inte be han faraochflyga lawl.

2010-12-14 @ 20:27:09
Postat av: Andy

problemet är ju att dessa saker han hittar är officella saker. vem som helst om dom vill kan hitta din adress mm..

2010-12-14 @ 23:28:43
Postat av: teddy

Vad hemskt! Ärligt vad tror han ska hända om han säger så?! Att du ska kasta dig i hans famn?!!! En sån person borde ju allvarligt spärras in! Det är ju inte lite creepy!

2010-12-20 @ 00:16:57
URL: http://bearkiller.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0