Svar på tal: otrogen missbill..

Många av er där ute tror att jag vart otrogen bara för att jag skrev att jag vart ute på en date..
Vilket jag var men med min POJKVÄN!
jag tycker det är viktigt att göra saker och få det att hetta till då och då i förhållandet...
viktigt viktigt.
Sen vet ju inte jag vad ni har för syn på era förhållanden, och om ni bara sitter hemma och glor Jag har ingen aning men dejta bör man annars dör man;)

För övrigt så älskar jag min snutt otroligt mycket



Det är bara du som gör mig galen!!!

Kommentarer
Postat av: Nataly

Tack d samma ;)

2010-12-27 @ 16:33:15
URL: http://natalylopezz.blogg.se/
Postat av: Tom nevalainen

Bara för att jag e grymt mkt snyggare!

2010-12-29 @ 17:31:32
Postat av: Robert (Netz) Gräntz

Mycket väl skrivet =) man ska hålla det lite spännande och inte låta det döö (y)

2011-01-24 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0