VIDEOBLOGG!



HEJ ALLIHOPA!

Ja nu är jag den 2:a plats i proffsblogg, tjänar mycket pengar har otroligt bra sessions i stylas vacker och är ett affischnamn på träffpunkten.

Jag ska snart ha en stylingtävling med där en av er läsare ännu en gång får stylas vacker
(till värde ca 2000:-)

Jag tycker Kissie är en pinsam  ****** med som härmar mig o har tagit mina outfits, en falsk liten...(fyll i vilket ord ni vill, allting stämmer)

FUCK YOOOOOU!!!! JÄVLA ****!

Jag skulle bara göra en videoblogg och säga hej hej :D jaaa asså!

MEN A-A-A-A !! VAAA? HAAH!

Kommentarer
Postat av: alexander

hejhej :)

2010-10-10 @ 10:10:07
Postat av: Anonym

hejhej :)

2010-10-10 @ 10:10:49
Postat av: Andreas Nykvist

Tjena Sara!



Klart Kissie är avis på sig ju :) du är ju mycket snyggare och en sjukt mycket snyggare blogg en henne :) läser din blogg varje dag :) kör på bara du är bättre en henne så. Puss



Mvh // Andreas Nykvist



P.S. Du är bäst :)

2010-10-10 @ 10:25:42
Postat av: liiza

jätte fin blogg! :)

2010-10-10 @ 12:26:23
URL: http://liizaberisha.blogg.se/
Postat av: viktor

hejhej:D nice blogg:)

2010-10-10 @ 19:51:05
Postat av: Sofie

Hejhej! Hoppas din söndag har varit bra! Kika gärna in min blogg:)



Kram Sofie

2010-10-10 @ 20:17:12
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: emelie

fin blogg du har! hur är de med dig? :)

2010-10-10 @ 21:40:33
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tycker det är synd att du tar till sånna "fjortis"taktiker som kissie gjorde för att bli känd. hon blev därmed stämplad som fjortis o IQ-befriad o allt vad det är. Jag tycker istället du ska vara ärlig o vara ditt riktiga jag på bloggen, jag lovar att du kommer gå långt ändå. Så länge man har något intressant att framföra så kommer folk fortsätta läsa. puss på dig sötnos <3

2010-10-16 @ 15:58:45
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Max

Åh fy fan va vidrigt... Aldrig sett någon så motbjudande fjortis i hela mitt liv...

2010-10-26 @ 22:20:55
Postat av: Hanne

Alltså ta inte illa upp nu! För menar inte att vara elak!!!!

Men jag håller med max och erica! Du är ju hur mycket fjortis som helst i videosarna, du låter så här "mm, aa" och massa jävla fjortis ljud. Men jag tror som erica att du egentligen inte är så där, och tycker att du ska vara dig själv och inte som kissie! Då kommer du gå långt och få ett bra rykte. Kissie gick långt men fick världens sämsta rykte!

Menar verkligen inget illa med det här, men tror inte du skulle tycka det skulle vara så roligt att ha samma rykte som kissie!



Kram :)

2010-10-27 @ 16:21:57
URL: http://hnewestmann.devote.se
Postat av: NoName

Jag gillar din blogg as mycke, men varför sminkar du dig precis innan du ska gå och lägga dig, man tvättar ju ändå bort sminket direkt efter. Och varför (!!!) pratar du med så pipig röst? det är inte din riktiga röst, för du pratar inte så ljust i alla inlägg. Sluta försöka vara fjortis, du förstör dig och ditt rykte. Jag bor i örebro och jag har hört väldigt mycket skit om dig. Alltså bara så du vet, till exempel från fady alahwal, Blend och Bujar, och det är skit synd att folk snackar så mycket skit om en söt tjej

2010-12-30 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0