Måndag!

Härliga måndag och varmt är det ute!
Helt underbart :D

Men vaknade av att jag hade sådan tuttvärk att jag inte kunde ligga som jag ville.
Slapp huvudvärken iallafall.


Nu ska jag kolla igenom lite bilder sedan i fredags som jag vill ha fixade, med ljuset och hudton mm:)
Jag är väldigt kräsen med retush då jag vill se ut som jag, och inte som en docka:)
TA mig som jag är!


Idag så blir det att dra och sola eftersom jag inte vill stå helt blek på elmia mässan i helgen;)
Sedan ska jag göra tandblekning, och fixa lite saker.

Sen ska jag bara sitta ute i värmen och mysa med alfons:D


Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

Du ser ut att hålla dig i bra form! Tränar du och i så fall hur mycket och vad? :) Jag har börjat tagit morgonpromenader och dricker mycket vatten, det ger verkligen resultat!

2011-04-18 @ 15:29:57
URL: http://sandralilleneriksson.devote.se/
Postat av: jenniefer

jäätefin bild ! :)

2011-04-20 @ 13:48:05
URL: http://jenniieefer.blogg.se/
Postat av: Jenny

man vill bara spy på dej så ful som du e

2011-04-21 @ 15:09:10
Postat av: Anonym

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uke face!!!



2011-04-21 @ 15:34:48
Postat av: Anonym

"väldigt kräsen med retush" .. syns inte med tanke på att hela ansiktet är över retuscherat..

2011-04-21 @ 21:24:22
Postat av: anna

fin bild.detta va din finaste bild så du vet.men tyvärr så e den för mkt retuscherad i photoshop vilket man verkligen ser.men de va en jätte fin bild o du börjar verkligen utvecklas som modell!

2011-04-21 @ 22:48:00
Postat av: catrin

Ser ut som att nån har dragit över ditt huvud med en nylonstrumpa sen har ditt fula ansikte formats så



2011-04-23 @ 22:09:27
Postat av: Claudia

Shiet va fin bild! Gillar gillar :)! Het och snygg :D

2011-04-29 @ 23:50:33
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0