Tandblekning som ger RESULTAT!

Missbills: Snyggtips!

Jag gillar verkligen ett fint vitt leende det, ser fräsht och hälsosamt ut.
Men är man en kaffe älskare som jag så kan det vara svårt endast med tandkräm även fast man borstar 4 grr om dagen.

Så Jag använder tanblekning ifrån beconfident.

Det är super enkelt och ger RESULTAT!
Detta fick jag med:






Sedan var det snabb och gratis frakt på det, och det gillas!

Jag har endast kört en kur på ca 50 minuter och man ser skillnad.


Här har ni en video på hur man gör.

 


Kommentarer
Postat av: sajtan

QPAD <3!

http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw

2011-04-18 @ 13:52:56
Postat av: Alajza

haha jadu men nöjer mig med mina egna ;D

2011-04-18 @ 13:54:12
URL: http://alajza.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du borstar så mycket tar du bort emaljen på tänderna och då är det lättare att få missfärgningar oavsett vilken tandkräm man använder

2011-04-20 @ 20:32:29
Postat av: Jenny

Vilken hemsida beställde du den från ? :P

2011-04-26 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0