TUTTAR:D

Jag älskar tuttar, alla älskar tuttar!
Även fast jag är tjej så är jag galet bröstfixerad.
Jag kollar typ på tuttar hela tiden.

Jag är mer bröstfixerad än min pojkvän faktiskt.
Jag tänder inte på bröst, men det är kvinnligt.
Kläder sitter jättebra,bikinisar ja allt blir såå snyggt!

Eftersom jag nu skall operera mig i oktober, så är tuttar typ den enda jag tänker på.
Drömmer mardrömmar om hur mina vårt gårdar blir stora landningsbanor, och att bröstvårtorna hoppar ut..
Men Självklart kommer det inte att bli så:)

Jag har bestämt mig för mer runda bröst, och större I högprofil så de står ut mer:D



Men skräcken vore det här:

Ojämna bröst, med förstora vårtgårdar, som sitter i ojämn höjd.

Eller:









Kommentarer
Postat av: ROSANNA

Jag är också jävligt bröstfixerad xD

haha!

2011-04-06 @ 18:17:48
URL: http://finest.se/rosannapektas
Postat av: Marika Sandell

Precis samma här ha ha ha... vill oxå göra en op.... Lycka till!!!!!!

2011-04-06 @ 20:54:36
Postat av: thule

Önskar dej lycka till och måste hålla med om att bröst är en guda gåva :) dock blev ja nyfiken på hur stora bröst du har nu med tanke på du skrev du skulle göra dina större. Tycker dina ser stora o bra ut :)

2011-04-06 @ 21:58:52
URL: http://www.nattstad.se/dathule
Postat av: Långeman

eh, det är insidan som räcknas ^^, inte för att jag kollar på din bröst medans du har vackra ögon som är mer fångande, så jo dom ser fina och stora ut ^^ , det är bättre att du unnar dig något roligt som en resa istället för nya bröst :)

2011-04-06 @ 22:45:24
Postat av: Kålsoppan

Du kan va tuttar.

2011-04-14 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0