Underbara söndag:) jag älskar livet!

Äntligen är den här helgen över och min Jobba, Jobba, Jobb vecka kan äntligen börja:D
Fullt ös medvetslös!

Och så blir det massa nya fräscha bilder med!
Kuligt värre:D

Idag så sov jag ut för första gången på länge, då jag oftast ligger och tänker hela nätterna över jobb och idéer.
Pluggar typ omedvetet hela nätterna, vilket är ganska så störande, Men ändå bra på många sätt då jag är väl förberedd på  de uppgifter som skall göras och fort går det:D

För övrigt så blev min "vita" helg en icke vit helg därför måste jag jobba hela veckan!
Var på virus en sväng igår och kolla läget;)

Blev så sugen på grönsaks stavar med dippar och massa ölkorv idag så vi drog och köpte lite sådant sedan blir det ost och kex med vitlöks baguette och tzatziki till.
Det är verkligen såå underskattat med grönsaker och dipp, med ostar och sådant.
fast kanske blev liite väl mycket av det goda idag då min myskväll gick på 600 spänn men det är ju lätt värt det:D.

Blir ju oftast så att man bara tar en chipspåse för det e enkelt och smidigt.
bara öppna och börja tugga, men  jag får ingen njutning av det längre tycker inte det är så jävla gott längre:)


Iallafall skall jag ta mig ett bad med snyggingen sedan äta sönder:)

Hoppas er helg har vart toppen!!

FY FAN VAD JAG ÄLSKAR LIVET!!<3<3


'





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ett skitliv gumman. Inget att vara så "glad" över. Dessutom ser du ut som SKIT. Gå och lägg dej

2011-04-03 @ 22:02:33
Postat av: jjjjj

har du ett liv elr

2011-04-04 @ 18:17:43
URL: http://http://missbill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0