Valborg- crack på systemet?

Heey.
Är nyss hemkommen från systemet.
Lyckades träffa en härlig gubbe där inne som sa att man inte kan dricka cider för man får ingen kick, i så fall måste man ta crack för att de ska hända någe.

Självklart börja jag ju skratta och svara jaharru..
Då blev det andra bullar så fick jag en undervisning om hur det skadar kroppen.

Tack, och eftersom jag e helt blåst kunde jag ju inte fatta det själv.

Nåväl på vågen hem ser jag en annan gubbe som tydligen bara kom 150 m från systemet och sitter som en fågelholk i diket med 3 systempåsar bredvid sig.

Nu tänkte jag hoppa in under slangen och tvätta håret.
Sen kommer syrran och hennes familj hit och busar:D



Kommentarer
Postat av: Robin Nielsen

Hur gammal är din syrra?

2011-05-01 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0