2 sminkningar.

Hey!
Denna dag har då vart bland de värsta på länge, det har verkligen vart katastrof och jag har knappt orkat gått ur sängen..

Men nu på kvällen så blev det att sminka lite, det är det enda som får mig att slappna av för en stund här hemma.
Annars är det hos hästarna eller i studion jag trivs som bäst.


Gjorde denna guld/blå/turkos och lila sminkningen.







Sminkning nummer 2

Använde: gul,grön,turkos,och mörkblått.






Och Läppar som jag inte alls fick till någon bra bild på..


Kommentarer
Postat av: Emie Persson

Gillade inte den första sminkningen med sakerna som sticker ut.

2011-08-30 @ 22:35:48
URL: http://lifeofemiepersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg suger mer än nånsin :( den är skitråkig!!! :( förut var du ju rolig men en del säger att de inte ens var du som skrev de roliga inläggen. Vill ha mer bilder på kändisar.

2011-09-01 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0