Åh goooosii gooos!;)

Åh fan vad jag älskar min Alfons måste jag bara få säga, sedan vi började träna klick träning som det kallas så har vi kommit varandra ännu närmre.
Så nu i morse väckte han mig vid halv 11 och ville goosa naaw<3
HAn kom fram pussa i hela fejjan på mig sedan kraffsa han på mig och sedan kröp han under täcket så låg vi sked och gosade.
Han e ju bara för mysig!.

Dessutom har han lärt sig ett nytt trix, och har tror fan inte jag har haft någon smartare och mer snabblärd hund än honom.


Kommentarer
Postat av: Emma

Awww vad söt han är :)

vad är det för ras?

Jag skulle gissa att det är en chihuahua eller har jag fel då? :)



//emma

2011-08-09 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0