Det går bra nu;) yeeey!

Nu är det höst, och som vanligt vid hösten så blir jag så supertaggad att jobba röven av mig, och ha många bollar i luften.
Annars blir jag uttråkad och deppig eftersom jag hatar denna årstid.
Och det finns inte så mycket roligt att göra ändå så varför inte jobba?
Och ta det soft på sommaren;)


Nu är det ju som vanligt nya och spännande projekt som händer hihhi:)

Igår var det ju bröst tejps bytar dag men jag böt den aldrig för jag hade fortfarande så jävla ont efter alfons Hopp på dem igår, Aj:(
Men idag blir det att byta, tvätta och massera ;)


La mig på soffan en sväng på kvällen och lyckades inte ta mig upp, så collin fick skynda sig hem i från jobbet för att ta ut alfons.

Och mitt i allt detta får jag kramper i magen, och vet ni varför ?
Självklart för att jag slarvat med maten sedan jag opererades.

Så collin drog med danne,och madde till max och fixa lite mat till mig, Snälla som dom är<3

Och i morse när jag vaknade så hade collin vart och köpt frukost åt mig och kaffe så klart, underbara människa undra vad som tagit åt honom han har blivit så gullig på senaste tiden..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0