Hihi lyckliga jag:)

Älskling ringde aldeles nyss och sa att han bokat bord på amano i kväll och sedan ska vi vidare på stand up:)
Vet inte vad som tagit åt honom.
Rosor igår, sedan en till klocka och massa..

Han kanske äntligen har förstått att jag är värd allt detta;)

Men tyvärr får jag ju inte dricka någon alkohol nu efter operationen så jag tänkte faktiskt prova alkoholfritt vin och alkoholfria drinkar för en gångs skull;)

Så om ni har något tips på något smarrigt alkoholfritt så får ni gärna skriva en kommentar:)

För övrigt idag så mår jag riktigt bra, saknar Alfons väldigt mycket bara då han är hemma hos min mamma nu när jag vart dålig:)

är så kär i den där hunden, han är verkligen som mitt barn<3

Var ute en snabbis på stan igår och vad mycket fina höst kläder de har kommit ut nu men blir så shopping sugen.

Får även snart hem min nya Ed hardy bikini som älskling beställde åt mig, han köpte badshorts i samma serie så nu kommer vi matcha perfekt på stranden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0