Idag blir mina bröst 1 Vecka:D

Åh i dag blir mina bröst en vecka:D
Jag är så nöjd ska ni veta, och längtar tills de är färdiga så jag kan få köpa massa sexiga underkläder att springa runt i här hemma dagarna låånga;) haha

idag får jag alltså ta bort tejpen och Se mina nya kompisar för första gången utan stödbh.
Självklart har jag redan spanat in klyftan och sådant haha;)
Jag är så spänd och har drömt massa konstiga drömmar om att de typ växer utåt på sidan av bröstkorgen och sådana saker..

Fast denna dag började inte sååå bra kanske.
Alfons min hund är väldigt rädd för saker, som rör sig eller låter..
Och i morse när collin skulle bädda sängen så vifta han med täcket som både rörde sig och lät, så Alfons blev jätte rädd och kastar sig rakt upp på mina bröst!
Och jag säger bara FY FUCK så jävla ont det gjorde!!
Kändes som ena bröstet hoppa ut medan de andra satt sig i armhålan typ..
Kom faktiskt några tårar med ursh va ont de gjorde..



Glöm inte att gå in och gilla:)

(Feminister och annat avundsjukt folk kan hålla sig borta)
http://www.facebook.com/profile.php?id=599869033#!/pages/Fia-Erixon-Missbill-Swedish-models/231668733514783

Kommentarer
Postat av: LOL XD

Är du en strippa eller vad ?

2011-08-22 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0