(känsligt inlägg) För vissa brudar.

Detta inlägget kan vara känsligt för vissa tjejer,unga mammor,eller feminister.

Men det skiter jag som vanligt fullständigt i, jag har iallfall varnat er;)

Jag har sånt jävla sug att dansa igen, jag vill bara få läka klart och köra :D
har tittat på lite nya sjysa go go kläder och jag ska nog beställa hem en drös!

Vore även kul att dra utomlands och köra där det känder lite mer;)
eftersom jag och min snubbe har snackat om att dra i väg ett halvår eller 1 år någonstans...

Som man inte blir dansglad när man ser detta:D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dans och har hållt på själv mkt, jag ser bara inte grejen med att stå och åla och jucka samt visa upp sina intima delar på en pelare. Särskilt om man har en pojkvän man respekterar förstår jag inte varför man vill välja denna typen av billig dans. Tycker man så mkt om dans är det väl bättre att dansa på riktigt? Inte bara stå och åma sig sexuellt för en publik.

2011-08-22 @ 12:58:02
Postat av: Johanna Holm

Hur är inlägget känsligt för vissa? haha :)

2011-08-22 @ 13:27:49
URL: http://colorfullife.webblogg.se/
Postat av: Mona

Jag tycker all dans är grymt!! Dance or die!!! :D

2011-08-22 @ 13:44:22
Postat av: Andreas

Dans? antar att min promenad till jobbet räknas till dans då oxå

2011-08-22 @ 17:05:18
Postat av: Mona

Var inte så bitter "Andreas"

2011-08-22 @ 23:41:21
Postat av: Johanna

Hatar all dans och har aldrig tyckt att sådan dans är snyggt, men alla tycker vi olika. Sedan har ju vissa tjejer ett sådant stort behov att få visa upp sig. Undra varför jag inte känner att jag behöver visa upp mig? Jag älskar min kropp även fast jag inte strippar och fjantar mig.

2011-08-24 @ 18:22:41
Postat av: Maria

Feminister, vilket bullshit. Som om man inte skulle kunan klä sig som du gör och vara feminist? De flesta feminister kör med sådan jäkla dubbelmoral. Personligen skulle jag inte få ut något av att dansa sådär, men om du får det, go for it! Du är grym.

2011-08-26 @ 12:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0