Kuk storlekens avgörande...

Detta är en hemlis som bara ni vet: Visste ni att så fort en tjej skaffar silikon så försvinner hjärnan:O den ba poff går upp i rök. och silikonet gör tydligen bitchig med.

Och att alla med stora bröst får sin hjärnkapacitet uträknat i bröststorlekar..
Lika så som om du har vackra ögon,ansikte,smal midja eller vad det nu kan vara så är du ingen vättig människa att prata med för man blir automatiskt Divig och dryg om man har något som ser vackert ut.

Man får inte längre klä sig i de kläderna man vill för tuttar gör en omedvetet till en slampa.
Lika så om man har en rumpa som putar ut, då får man inte ha klänning, och har du framför allt en snygg rumpa så är du omedvetet en slampa då med, och blir väldigt självupptagen och Osmart!

Och att alla med stora bröst får sin hjärnkapacitet uträknat i bröststorlekar.

och Tjejers personligheter mäts i bröststorlekar, Hårfärger,hudton, ögon, rumpstorlek mm..

Men när det kommer till killars personlighet så går man ju inte efter kukstorleken....

Mycket fördomar som finns där ute;)



Slänger upp en oretuscherad bild i från linus med..


Kommentarer
Postat av: Lars

Jag trodde alla tjejer gick efter kukstorleken?

2011-08-21 @ 11:56:48
Postat av: Jerry

Du ska inte bry dig om de som klagar på dig, de e bara avundsjuka på dig. Du är väldigt vacker och kommer gå långt! Dessutom din oretuscherad är väldigt vacker, en ängel helt enkelt. Puss.

2011-08-21 @ 12:11:54
Postat av: Evelina

Förlåt, men det heter vEttig. Inte vÄttig.

2011-08-21 @ 21:28:31
Postat av: Captain Awesome

Och sen att prata om att intelligensen försvinner vad gäller bröstförstoring och sånt och att sen stava fel?!



Ajajaj... Inte bra. :/ Sorry, men var bara tvungen att kommentera detta inlägget då du felstavar OCH särskriver i ett inlägg som handlar om intelligens.

Sen har du även versaler mitt i en mening, vilket också blir helt fel. Samma med att du börjar meningar med gemener blir också så fruktansvärt fel.



...och du förresten. Finns "ba" i SAOL? Det finns dock ett "bah" och det ordet uttrycker förakt eller hopplöshet jämtemot andra människor eller händelser.



Nej, nästa gång du ska skriva om intelligens, tänk då på vad du skriver och hur du skriver. Annars har du en poäng. Silikon betyder inte låg IQ. Men det hjälper inte ditt fall när du gör så många fel i det skriftliga språket.



Och bara det att du använder ordet "ba" i skriftspråket, blir bara ÄNNU mer fel....



Gör om. Gör rätt.

2011-08-22 @ 07:42:01
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

Killar som klagar på att brudar med smal midja, stora bröst eller mycket smink är korkade, hallå? Varför tror dom att vi se ut sådär? Kanske är det just männens ideal som har pushat oss dit, konstigt liksom... Dock så tycker jag något som är avgörande är om man gör det för sin egen skull, för att det är något man själv vill, och inte gör det för någon kille eller någon annan. Enligt feminister kan man ju inte vilja vara fin för sin egen skull, men jo, det kan man. Jag brukar sminka mig och klä upp mig när jag är ensam hemma, bara för att jag JAG tycker att det är kul att känna mig fin.

Hur som helst, du är snygg, med eller utan bröstimplantat. Hoppas att du själv är nöjd :]

2011-08-26 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0