Men vad är felet?

Mötte upp collin för att beställa på subway, " halvor tonfisk och 2 andra hela mackor.
Men fy fan va träga personalen är där nere 2a gången de inte fattar någe.
Så jag sket i att beställa min macka för jag fatta ju att då skulle det bli reält jävla kaoz...

Och sedan som de flesta andra örebroare så kommer det in någon jävla snåljåp och beställer tills den förstod att oj den kosta 45.- kaos

Jag pallar verkligen inte, jag är så galet trött på massa trögt folk och insnöade örebroare..
Nä jag verkligen avskyr det här stället.

Och ja det är klart jag blir bitter när det alltid ska behöva ta sån jävla tid med saker och ting här jämt..
Massa saker man störsig på så minsta lilla grejen blir man fan arg utav..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0