Min nya bikini! och dejten igår;)

Åh va glad jag blev i morse när jag fick post!

Min nya Ed Hardy bikini kom hem och är så jäävla snygg!;)
även collins bad shorts kom så nu kommer vi matcha garanterat;)







Igår så bjöd ju collin ut mig på Dejt på Amano där vi firade in mina nya tuttar hihi:D
han e så gullig när han väl är det:P

Fick ju inte dricka något vin med alkohol till maten:(
Så jag fick prova ett vitt alkoholfritt som smakade lite fläder, de va väldigt gott faktiskt, men det saknades något i det...Hum typ ALKOHOL!:D

Jag åt som vanligt kalven med murkelsås, alltså man blir alldeles tyst när man äter för man blir så våldtagen i käften för de är så gott:D


När jag hade ätit klart försvann collin en sväng och när han kom tillbaka kom det in efterätt.
Åh gissa vad jag får in ?
Haha två "tuttar"

Jag skratta så jag grät verkligen och de borden runt om mig skrattade lika mycket.
Det va galet och gott så klart:D






Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Haha jag dör. Vilkken kille med humor du har;)

2011-08-19 @ 12:18:42
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0