oj oj oj tröga..

eftersom Många utav er inte har förstått min irioni så skrev jag faktiskt i slutet av gårdagens inlägg
Självklart driver jag ;) och inte ens det fattade ni.


jag får novell långa kommentarer om huuur mina bröst såg ut innan, vilket ni inte har en aning om.
Och hur jag säger emot mig själv?
och huuuur dåligt självförtroende jag har;)

Jag fattar inte varför många tar åt sig så mycket!?


Alltså fick jag er på fall precis där jag ville ha er;)

Spekulera vidare..

men jag kan ärligt säga att jag skulle aldrig klaga på någon med små bröst eller tvärt om.
Och jag har aldrig vart emot plastikkirurgi så länge det är i rätt mängd så klart.
Och nu ser jag äntligen ut som JAG vill göra.

Men jag gillar ju den så kallade fejk looken och det var därför jag ville ha silikonbröst.
Sedan av andra anledningar som efter min abort mm som ni sett i inlägg tidigare.

Men jag har alltid älskat min figur och mina bröst som de är, men nu älskar jag dem ännu mer;)

Alla människor är vackra, även du så glöm inte det.



MEN allvarligt folk nu får ni ju tagga ner hur pallar man blir så upphetsad bakom en dataskärm..
Damn!





Kommentarer
Postat av: John Carlsson

Majoriteten av de debiler som vandrar på Moder Jord är av den där sorten som sitter och tillverkar trätomtar på Samhall - vilket säger en del om deras intelligens, förmåga att kritiskt granska etc. Människor som är missnöjda med sina liv och dessutom idioter förvandlas lätt till gamar; de behöver någon/något att hänga upp sitt hat, sin ångest och bedrövelse på. Du och Kissie känns som lysande exempel.



Av någon anledning hör man aldrig något om dåligt självförtroende när någon förminskar brösten, tokblonderar sig eller sveper en femsiffrig shoppingrunda - gör vi egentligen inte allt det där av kosmetiska skäl? Visst, en bröstförminskning kan vara av praktiska skäl, men långt ifrån alltid.



Så vad är skillnaden mellan kosmetiska och kosmetiska skäl? Precis ingen alls.



Välkomna till verkligheten era stolpskott.

2011-08-17 @ 12:37:02
URL: http://citrongranat.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Du är verkligen riktigt osäker ;)

Märks tydligt på hur du tog åt dig av min kommentar .

Fick du "oss" precis där du ville , njaa haha.

Jag tycker bara det här är lite skrattretande.. Så ville skriva min åsikt .

DU står inte för något du säger ellerhur?

Du skrev att du drev jo, men vart finns ironin i det inlägget ? Vad var det som var roligt? Antingen skrev du att det var ironi för att få det att låta mindre elakt , eller så är du en tjej med sjukt dålig humor.

Jag tar inte åt mig , jag har själv sillisar.

Du sitter och skriver att du gillar " fejk looken"

Men förut sa du att man skulle vara naturlig?

& sen lägger du en liten rad "Alla människor är vackra, även du så glöm inte det"

Är du skitzo eller ? haha

Snacka om att du slängde in den kommentaren bara för att jag påpekade den du var förut ;)

2011-08-17 @ 12:48:00
Postat av: John Carlsson

@Amanda



Jag förstår att du hör till kategorin människor soom har en extra kromozom, men förhoppningsvis kan jag klargöra detta utan att fylla hela svarta tavlan eller skicka ett bildspel.



Ironi innebär att det finns en skillnad mellan vad som sägs och vad som egentligen menas, det har inget med humor att göra - något du antingen saknar kunskapen eller läsförståelsen att begripa. Normalt sett bör man vara i femtonårsåldern när man börjar förstå innebörden och användadet av ironi och sarkasm, men jag antar att du tillhör kategorin människor med oåterkallerligt utsläckta hjärnfunktioner.



Förövrigt är det du kallar "skitzo" schizofreni (det stavas "sch" inte "ski", så nu har du lärt dig något idag), en psykisk sjukdom som desorienterar verklighetsuppfattning. Vidare betyder "schizo" just klyvning, men det är faktikst sällan det rör sig om just två olika personligheter - jag rekommenderar dig att läsa en bok, eller att be någon läsa den för dig, vilket verkar vara behövligt.



Behöver jag falsifisera resten av din text eller har vi lärt oss något här idag?

2011-08-17 @ 17:39:12
Postat av: Carr0oo

Jag håller med Amanda!



Det finns folk till allt och det roligaste är när dem tar åt sig och om Missbill inte skulle bry (som hon konstaterar hela tiden) sig alls vad andra tycker skulle hon inte ha reagerat på folks kommentarer överhuvudtaget :)

2011-08-17 @ 18:49:12
Postat av: John Carlsson

@Carr0oo



Märker du inte att Missbill är upptagen(?), hon har inte tid att ignorera dig just nu.



2011-08-19 @ 20:02:15
URL: http://citrongranat.blogspot.com
Postat av: Martina

Duuu är så fin & det jag gillar med dig är att du är så omtänksam:) tack för att du finns sara<3

2011-08-24 @ 20:08:58
URL: http://lillmartinaa.blogg.se/
Postat av: Mli

detta är väl kanske wierd fråga men. kan du lägga upp före och efter på dina bröst? för jag tyckte dom inte var så små från början:o tyckte dom var fina och okej. (jag är inget pervo, men du har ju skrivit lite om dina boobs och jag har inte läst din blogg förens idag så det var det jag la märke till att du skrivit om) och du får säkert många liknande frågor, trivdes du inte med dina vanliga boobs, eller ville du ha större för att det funkar i den modellvärlden du sysslar med? läs inte detta med nedlåtade ton, jag är bara nyfiken och ger inte kritik:P du kanske har en FAQ man kan läsa btw?

2011-08-26 @ 12:09:22
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0