Sex botar huvudvärk..;)

Sorry för att jag inte pallade att uppdatera igår, men det blev en hård natt så jag var helt slut;)
Provade något vi aldrig gjort förut för att få lite mer spänning , vi tog med ett annat par och dog och fiska vid 5 på morgonen..
Snacka om att man var helt jävla slut, madde och jag låg och sov i bilen, och när jag vaknade var hela nacken paj.
Ursh!
danne och collin fick 2 stora fiskar iallafall.

De båda blev som två barn och överlyckliga för en stund för att de fick upp dem.. collins vägde,1,5 och dannes 1.4 kilo..


Väl hemma vid 1 tiden fick jag sådan äcklig huvudvärk, det pulserade i hela huvudet och ögonen.
Så fort jag öppnade ögonen så blixtrade det bara till i mig..
Är inte ofta jag får ont i huvudet men när jag väl har det får jag väldigt ont.

Sedan gick vi ut på stan en sväng och fixade lite saker, köpte bla en Ferrari jacka till alfons, men den va lite liten så jag ska lämna tillbaka den.

Sedan gick vi till o'leary's en sväng och käkade och tog en öl, men huvudvärken släppte inte för de:/


Tog ett bad och fixade mig och kom på den briljanta iden att sex hjälper säkert mot huvudvärk det har jag allt läst på AFTONBLADET;)
Så efter en rejäl omgång, så kände jag efter och huvudvärken fanns kvar men det gjorde inte lika ont längre..

Somnade en stund igen helt slut som artist.

Och vaknade av att collin lagade mat, han gjorde ordning på fisken de fångat och gjorde självklart en blodig biff till mig, då jag hatar fisk och skaldjur är så förbannat äckligt och luktar skit gör det med..



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah, också kommit på det där, plus att under sexet så brukar oftast huvudvärken försvinna helt vilket är awesome! Sex funkar för allt, it's the best helt enkelt!

2011-08-24 @ 13:23:17
URL: http://colorfullife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0