Silikon och snygg= elak,dryg,slampig,bitchig,dum ihuvudet,osmart...

1 vecka med silikon tuttar nu då;)
Underbart de är stora härliga fasta och faktiskt väldigt naturtrogna.
Fina i formen och fylliga och ja jag älskar dem.

Sedan är det ju tydligen jätte farligt att se bra ut och även att man är smal med silikon är det ju dödsstraff på.
oj oj oj, och så blir man tydligen dum i huvudet av att fylla tuttarna med silikon, vilket jag inte alls förstår!?
det skadar väl ändå inte hjärnan om man har silikon i tuttarna:O

Eller jag kanske är så skadad i huvudet efter operationen att jag inte fattar det.:S
Läskigt..

Sedan blir man ju väldigt dryg med eftersom man inte vill visa tuttarna för alla.

Och elak med för att jag tycker fejk bröst är snyggt.

Slampig, för att jag klär mig i klänningar,jeans- t-shirt och sånt för att tuttarna står ut och man ser former utav de:S

Bitchig blir jag för att jag inte vill prata med killar som står med näsan rakt ner i dem, och tjejerna lackar ur.
det är inte mitt problem att ni inte har pli på eran kille.

Sedan är man ju otroligt osmart och det blir man tydligen automatiskt för att man är snygg, och även modell.
Man har tydligen ingenting innanför pannbenet, känslor eller iq för att man föddes så.

För utseendet styr ju verkligen hjärnan så mycket, har man tex en snygg rumpa så är det den som styr alla hjärnsignaler osv som gör att man blir så osmart.

Och om man har silikon bröst om är snygga så är det silikonet som styr hjärnsignalerna och därför blir man dum i huvudet.

Eller hur det är ju så otroligt logiskt allt  :D
vilka genier många utav er är där ute grattis till er!




Kommentarer
Postat av: Anunnaki

Grattis, hade jag haft pengar så skulle jag nog oxå ge mina bröst lite mer innehåll :-)

2011-08-19 @ 14:41:02
URL: http://anunnaki-photo.blogspot.com
Postat av: maja

du verkar reagera väldigt starkt av att folk säger sånt, det börjar nästan kännas som du reagerar så fort någon säger nåt dumt eller är det jag som missförstår? du har såklart rätt i att bli stött men ska inte man som bloggare bara skita i dom dumma kommentarerna liksom move on och skita i dom puckade som inte förstår att det är din kropp och ingen annans?

2011-08-19 @ 14:48:02
Postat av: John Carlsson

Nej, du är inte ointelligent, men att mänskligheten etablerat stereotyper är ingen novitet, vare sig det ligger sanning i dessa eller ej. Du säger ofta mycket - gör iakttagelser - men det är inte alltid som ditt betraktelsesätt och ställningstagande varvas med en lättförstålig text (åtminstone inte en som de människor födda i ett land utan fortplantningslagar inom släkten förstår, vilket blir ledsamt tydligt).



I kontext;



Tar man en apa och ber den läsa Hamlet kommer den följande recension bli katastrofal. Om texten dessutom är aningen ogripbar eller felstavad blir det ytterligare kompabilitetsproblem.



Du har bra tankar, men du är inte bäst på att framställa dem. Som en motpol är mitt eget språkbruk förhållandevis akademiskt och högdraget, vilket inte heller är speciellt fördelaktigt i en övervägande del av de sammanhang jag oftast befinner mig i.



Som en följd får du epititet "dum", och jag blir kallad "1800-talsmänniska" eller "högdragen tölp med grammatikfetish".



Då är egentligen bollen i våran hörna, och vi själva kan välja att hälla bensin på stereotypelden eller att ignorera de grå.



Roligt att du är nöjd med dina bröst dock, och det kan ju faktiskt ingen e-hatare ta ifrån dig.

2011-08-19 @ 19:55:36
URL: http://citrongranat.blogspot.com
Postat av: Emily

åh men tack du! blir glad av höra sådant :D

2011-08-19 @ 22:59:35
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Patetisk du är som skriver ut de där, lik så som du klagar på hur folk tycker så är du ju själv?

2011-08-20 @ 02:52:07
Postat av: Mikaela

Wooho, dagens värld börjar ju spåra med tanke på hur personer tänker. Dom som sitter och försöker få ner dig har nog inte sett sig själva i spegeln.. Slutsnackat om det.



Du ser sjukligt bra ut och är vacker som fan, be proud of that!

2011-08-20 @ 12:56:04
URL: http://afuckingchaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0