Vad har hänt med mig!?

Sitter just nu och kikar runt på massa kläder jag vill ha, massa skor, massa väskor, ringar,jackor, hundar, bilar  Ja allt möjligt som jag känner att jag desperat MÅSTE HA!
Även fast jag vet att jag inte kommer använda vissa av alla saker jag tittar på så måste jag bara få hem dem!?
Jag känner verkligen inte igen mitt beteende och har nog lite smått börjat inse, varför folk är med i programmet lyxfällan.

Jag vet inte om detta är bra eller dåligt, men det bra med det hela är att jag insett att jag kommer få lägga i 7 växlar till för den där bilen MÅSTE jag bara ha!!

även om det är om 2 år kanske men då har jag iallafall nått mitt mål dit jag vill komma.

Men det dåliga är att man slösar i stället för att spara, bara för att...

Men Självklart kommer jag handla nya kläder till mina nya vänner, men kanske inte så mycket kläder..

Och jag har helt plötsligt blivit tokig i märkes saker...


Detta känns INTE bra, folk har nog svårt för mig som jag är å ska jag här sedan komma med massa märkes saker och väskor för 17 000!?
Detta kommer ju bli galet...


Kommentarer
Postat av: John Carlsson

Att handla inom gränserna för sin budget ser jag personligen inga fel med, och en ekonomisk kontusion kommer obestridligen att inträffa i vissa situation - bil, etc. Men varför engagera sig i vad andra människor anser om hur du allokerar dina pengar?



Givetvis förstår jag vad du pratar om, då min egen ekonomi och mitt val av spridning ofta stuckit i min omgivnings ögon. Viktigare är då att inse att problemet inte ligger i mig, eller dig i det här fallet, utan hos de individer som gråter över andras välfärd.



Jag reservera mig för stavfel och dålig meningsuppbyggnad - känner mig mer eller mindre dödstrött.

2011-08-27 @ 01:42:52
URL: http://citrongranat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0