den berömda JULSTRESSEN!

Jul jul, strålande jul..
Ja men ärligt så jävla kul är inte julen.

Allt är så otroligt tillgjort och allt ska låtsas vara så otroligt bra,för alla barn.
Tills de växer upp och inser att de inte är så bra trotts allt.
Stress,stress och stress det är det enda julen är för mig.
och inte ens maten är särskilt speciell efter så där 21 år av tuggande.

Julgran och julpynt hit och dit som bara smutsar ner.
nä hihi!

nä nu ska jag sluta vara bitter, det är iallafall avslappnade väl på julafton när man får umgås med sina nära och kära och äta lite mat och dricka glögg och mysa:)

i år ska jag först ut till mamma på landet och fira jul med mammas sida av familjen, sedan på kvällen åker jag hem till pappa och firar med dem:) tur att de inte bor så långt i från varandra mina föräldrar hihi :)

oftast när vi firar jul brukar en dag gå till såhär.
först åker vi till min lillasysters grav och tänder ljus, sedan hem fixar mat och kollar på kalle anka
Sedan är det PAKEEEEET öppning, och sen myser vi hihi:D


Hur brukar ni fira jul?:)



juligaste bilden på mig och fia när vi var och gjorde ett gigg;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja då detta blir min första jul som Sambo, så den blir lite annorlunda än vad jag är van vid.

Vi ska åka hem till mig på jul, så det blir väl att gå upp någon gång tidigt på förmiddagen, fixa i ordning allt i lägenheten så katten kan klara sig till dagen efter (gillar inte att lämna henne själv igentligen :/ )



åker ca 11mil hem till mina föräldrar, äter mat runt 13, kollar på kalle kl 15, umgås, sen kommer resten runt 17-18, umgås.

tomten kommer runt 20 (min kusin ska vara med så min sambo ska få agera tomte i år, haha)

öppnar klappar i åldersordning (stackars gammel mormor)!



så ser det ut på ett ungefär :)

2011-12-23 @ 19:47:36
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0