Döööööd..

Host host,halft döv,torr i halsen,feber,snuva,huvudvärk och orklöshet.
UNDERBART!

Fy fasen säger jag bara.
Ringde doktorn i fredags och de skulle ringa upp mig vid 16,00 för tid.
Men intew fan ringde dem upp:(
och när jag ringer dem säger den bara att jag inte kan boka tid eftersom jag redan bokat en:S
men jag har ju inte ens fått någon tid:S

Så ikväll ska jag ringa jouren och be om att få komma dit fortast möjligt.
så får de göra en ordenlig utredning om hur vi ska komma vidare med min sjukande fram och tillbaka.
och den här gången kommer jag inte ge mig, för något är fel.
Har vart sjuk fram och tillbaka i 4 månader nu, mer sjuk än frisk och när man känner sig frisk blir man så glad och vill göra allt man bara orkar, men sedan blir man sjuk igen.:(
Är så jävla orklös just nu, och jag orkar inte ens gå upp och värma mat.

nåja nu ska ni inte behöva höra mer om mitt klagande, ska väll skriva om något "roligt" och intressant eftersom jag tydligen "bara" skriver om negativa saker i min blogg..
Men då kan jag inte förstå vad man gör här faktiskt.. finns så otroligt många andra bloggar att läsa så något måste ju göra att vissa håller sig kvar här inne..
Eller ja just ja snoka kan man ju göra..
och dra slutsatser om saker som inte stämmer eller har någon sanning i sig alls bara för att man är på en plats, en viss tidpunkt så utgår man ifrån det värsta...

Märkligt.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror att de som klagar på dig bara är JÄVLIGT AVUNDSJUKA! De sitter och önskar de hade ditt liv, ditt utseende... Och jag hoppas du tar till dig för jag är en kvinna över 30 som vet! Du är en tjej med skönhet både på insidan och utsidan, sluta aldrig blogga, du är ju så bra och jag älskar din blogg! Låt dem inte trycka ner dig, du är för bra! Kram!

2011-12-19 @ 23:41:41
Postat av: Malin

Ursäkta! Men vart har du köpt jackan på bilden? Eller om du vet någonstans där man kan hitta något likvärdigt kanske?

Tacksam för svar till mailen kanske :)



Super fina bilder förövrigt!!

2011-12-22 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0