Farliga bröstinplantat.

Äverallt står det nu att massa kvinnor har farliga bröstinpplantat, i sig. i närmare 300 000 kvinnor går då runt med dessa i sig.

Detta kollade jag så klart upp för jag vill ju inte att mina ska vara farliga.
Men sådan tur är så valde jag ju att göra mina hos världens bästa klinik, som aldrig någonsin använt eller tänker börja använda dessa implantat på marknaden.

eftersom jag opererade mig i norge så läste jag så klart här:
http://www.dagbladet.no/2011/12/20/nyheter/innenriks/utenriks/helse/19500653/

Säger ju att min magkännsla verkligen är bäst.
kollade ju först upp i sverige men tyckte INGEN fattade vad jag menade..
så därför kollade jag i både norge och danmark och den jag fastnade för var ju den kliniken jag opererade mig på!
Världens bästa för mig:D

hihi LYCKLIG just nu^^



ÄLSKAR ER madde och joanna<3<3

Kommentarer
Postat av: victoria

Vart opererade du dig? :)

2011-12-21 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0