Fika med kissie,översvämning och thailands resa.

Började med att sätta mig på tåget mot västervik där vi skulle mötas för en fika, vid hamnen.
När vi träffades så möttes jag av en otroligt glad och öppen tjej som var precis lika knasig som jag.
Vi satt oss vid ett par bänkar vid hamnen, då det började komma riktigt stora vågor men vi tänkte inte mer på det.
Efter ett tag när den jätte stora båten verkligen började kanta och det kom mer och mer vågor som började komma närmare upp mot oss valde vi att gå n och sätta oss.
Och plötsligt så började de komma massvis med vatten och det blev typ översvämmning överallt.

Sedan kom joanna och hämtaade oss, då inga tåg gick, då sa hon att hon hittat en jättebillig thailandsresa och att vi måste åka IDAG!

Så det vara bra hem som gällde,packa väskan och i väg till flyget.
Väl framme i thailand checka vi in på vårt hotell och drog till stranden på en gång.
där hittade vi ett litet torn man kunde klättra upp i vilket vi gjorde men då rasade hela skiten ihop så vi fick åka till sjukhuset och sy oss för vi hade så stora sår och jag hade hjärnskakning:(


Nä fy vilka konstiga drömmar man kan ha ibland^^


Här har ni iallafall en gammal bild på peter och mig, på kvällen efter vi vart på musikvideo inspelning med sean banan.
Det enda jag kan förknippa med kissie :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahaha!! Det vore en upplevelse! Du, jag och Kissie i Thailand! haha:)

2011-12-12 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0