Film premiär i morgon då;)

Minns ni att jag skrev för några månader sedan att jag var med som statist i en film?
Denna film kommer ha premiär imorgon på bio i Sverige.
Så kan ni gissa vilken film detta är!? jag får ju som sagt inte nämna något förens imorgon eftersom jag skrivit på sekretess;)
och den har ju premiär då, så sen kan jag berätta men många av er har redan anat vilken film det är;)

Så gissa på:D




Det kan man inte tro ett en liten "misslyckad" tjej i från örebro skulle få mara med i en sådan film...
måste ju bara betyda en sak haaa;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hmm kan vara antingen martha, marcy, may, marlene.

eller the girl with the dragon tattoo, kanske?

har vänner som statister i lite större filmer också^^



btw den här bilden diggar jag verkligen!!!:D

skorna är läckra med^^

2011-12-20 @ 23:15:39
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Anton

Varför ska du vara så het? :* puss <3

2011-12-21 @ 00:42:03
Postat av: HardstyleLoco

Finns ju inga filmer som har premiärer imorgon ;O ?? Hittade inget på SF.se i alla fall.. dem flesta har premiär den 25e dec istället!

2011-12-21 @ 04:08:47
Postat av: HardstyleLoco

Kan väll inte vara Dragon tatto!?!?!

2011-12-21 @ 04:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0