GOD JUL<3

God Jul på er mina underbara läsare<3
Ni är bäst, och jag hoppas verkligen ni njuter av varje sekund ihelgen, för vem vet vad som hinner hända till nästa jul..

Önskar ibland att man vore så passa rik att ni alla skulle ha kunnat få något smått av mig men de skulle ju bli en HEL del så att säga hihih:)

Ikväll så har vi "firat" lite jul här hemma på vårat vis:)
Så osvenskt som möjligt typ, men lite plock mat:)


så här såg det ut, men lite gott vin så klart:)



mys med mina bästa:D

Btw, har fått många frågor ang bröstförstoring och tjejer som säger att de skall göra bröst, men de har inte en enda aning om vare sig kirurg eller klinik och litar blint på det denna person de aldrig någonsin träffat förut kommer ge dem det "perfekta resultatet"

Så jag tänkte skriva en liten "tips" lista om detta vad man bör tänka på osv för det vore sju så jävla synd om något hände så får ni ingen hjälp eller stöd av vare sig lagstiftning, eller kirurg.
Tycker det e synd att folk kan tänka sig göra bröst till vilket pris som helst..
ni borde vara rädda om er där ute tjejer ju<3<3

förstår hur mycket ni verkligen vill ha era bröst, men ta för skjutton reda på fakta för det kan hända just dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0