Min bästis!<3

Sitter just nu och känner mig helt förtvivlad..
Fick ju lämna bort min bästis idag eftersom han inte kan följa med på resan vi ska på:(
Kändes så dumt på något sett då han titta och gosade och va så otroligt duktig idag,precis som han trodde att han skulle få flytta för alltid.
Ursh tänk som han tror så:(

Ni får tycka att jag e löjlig nu men känns så himla tomt här just nu,ingen liten kompis som kommer och sägger sig och lutar sig emot bröstet på en och ska gosa..
Och ingen liten kompis att ligga och klia på inatt.

ursh, får klump i halsen som att jag bara vill gråta:(
Åh min bäbisbästis!!








Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så sött så, satt här & bara "aaaaaaaw", sen på klippet då ni ylade kom min katt Stina in och undrade vad jag gjorde, hon trodde väl jag hade en hund här :P

hon kollade färdigt på klippet med mig, hon såg helt fascinerad ut, haha.

sen skulle jag filma henne och hon ville inte titta på klippet alls :/



Men jag förstår fullständigt med att lämna bort sin lilla "bebis", samma sak för mig när jag är bara borta ett par timmar från hemmet så saknar jag min :/

2011-12-29 @ 13:22:38
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0