Min nya stora tatto:D

Ja, som sagt man blir ju beroende och så är det ju så löjligt snyggt med tattos!
Man säger efter tatto nr 1 att bara en till, och sen när man gjort en till så blir det en till och en till,en till osv^^
Men det är ju så vackert!




Precis som mina bröst i mina ögon!
WAAAOOW
Dags för mig att göra en till, så ni får gissa vart tror ni jag ska göra min nästa tatto, här har ni lite bilder att gissa emellan:)







Hum vart ska jag göra nu då tro?;)

gissa och vilket motiv tror ni?;P


Kommentarer
Postat av: erik

Tror det blir sidan med samma motiv eller hjärtat med pistolerna på samma ställe som bilden? :D

2011-12-15 @ 21:33:28
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: Joachim

tycker den på sidan passat din kropp mest :) så ja hoppas på de ,ed något liknade motiv :D

2011-12-15 @ 21:41:51
Postat av: Freddie

Riktigt snygg gaddning! Inge fel på dig heller för den delen :) Och jag vet vad du menar med, om väl har börjat så kan man inte sluta. Haha.

2011-12-15 @ 21:43:31
Postat av: jennie

Jag tror dock att den stora tatueringen är fejk. För man tatuerar inte hela direkt, på samma dag om jag inte mins fel ;)

Sen ser den tatueringen inte ny gjord ut ;)

Men du har en bra blogg i alla fall! ;)



Kram.

2011-12-15 @ 21:49:16
URL: http://babeee.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

gissar den på magen^^

2011-12-16 @ 01:27:24
Postat av: Andreas Törnqvist

Svar: Tja! Jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag skrev, handlade det om din vikt? Du får såklart väga vad du vill, jag är dock lite av en svennebanan som blir orolig när jag ser mycket utseende och sådär som slängs upp och uppmuntras istället för andra saker som känns praktiska och nödvändiga. Du verkar vara en smart tjej och inte alls elak eller så, våra åsikter går helt enkelt isär vid hur utseende kan användas.

2011-12-16 @ 12:32:57
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

va fin kropp rakad fitta stora tuttar men tror de där e nån google bild!

2011-12-19 @ 20:21:03
Postat av: Wadman

Bara att köra på! Man kan aldrig ha för många ;)

Sjukt snyggt med tatueringar! Spec old school..



2011-12-20 @ 19:06:54
URL: http://fitnessguru.se/niklaswadman
Postat av: D

jag tycker däremot att den stora på sidan ser nygjord ut, och självklart kan man tatuera hela direkt, beror helt på hur mycke smärta man klarar av.



Är de din Sara eller en hittad bild? Jag uppfattar de som att det är din iallafall.. Grymt snygg!

2011-12-22 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0