Så skön hardstyle att man inte kan somna:D

Har ägnat halva kvällen åt att hitta skön musik vilket jag tamefan har lyckats göra, jag har hittat så bra musik att jag inte ens kan sova:D
Fattar ni hur bra musik jag har hittat då?

Jag känner pirr i hela kroppen och längtar ännu mer till hardbass 2012 :D
e ju inte direkt kul att stå på krogen med lite blink bling och dunka dunka när man kan gå på så otroligt sköna events!

Här ser ni team yellow´s lilla show;)

Och givetvis ska jag bjuda er på skön hardstyle sm jag lyssnar på just nu;)

 

 

 

 

 

 

 

taggad tjej innan Qlimax;)

 

taggad brud på qlimax (vilopaus)


Kommentarer
Postat av: Jane

Finns ingen skönare musik än hardstyle :)

2012-01-25 @ 04:08:20
URL: http://www.nattstad.se/Jane.skans
Postat av: Markus

Kom in på din blogg av en ren slump egentligen, men måste säga att du verkar va en grymt skön tjej!



Finns inget bättre än hardstyle, oh yeah! :D

2012-01-25 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0