Sådär ja då var julen avklarad!

Hej på er, hoppas ni hade en lika bra jul som jag hade:)

Började julen med att åka hem till mamma och åt, somnade vid kalle och sen blev det PAKEEEET dags hihih^^
fick massa fina saker och pengar,parfymer, smink mm + rosa diskborstar eftersom de tycker att jag e dålig på att diska;) haha så nu måste jag ju försöka göra de oftare^^

Sedan på kvällen åkte jag till pappa med alfons och åt massa ost och kex,och drack jätte gott vin till helt underbart var de!:D
Sedan blev de paket igen så fick ännu mer pengar:)

så nu ska jag byta ut min gaderob totalt, nytt nytt nytt som passar mina nya bröst med haha

Sedan igår så blev det tackomys hemma hos bengan sedan en jävla massa alkohol på krogen, collin försvann och jag kom inte in hemma fick inte ut min jacka IGEN! så nu hänger 2 av mina jackor på strömpis..
UNDERBART!
Men kul som faan var det iallafall;)


Har ni vart med om att man ibland kan känna att någonting känns fel, eller konstigt i hela jävla magen..
Idag fick jag se vad som var fel.
Är så äckligt jävla besviken, och jag känner mig helt jävla Tom..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja och det har inte varit några roliga tillfällen, då det hänt :/

Nu var det länge sedan jag hade den känslan i magen, men det är ändå en känsla man aldrig glömmer...



Allt ordnar sig ska du se på ett eller annat sätt!

2011-12-26 @ 21:43:15
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0