Svar på: varför jag förstorade brösten.



Jag förstorade mina bröst för att JAG tycker det är snyggt:)
och istället för att springa runt med en sån här

För att få den där runda fejk looken, såvanlde jag att förstora så de ser fejk ut utan att vara "fejk" så att säga, de sitter där de sitter.

Och det gjorde jag för min skull, aldrig någon innan som har klagat på mina bröst så vet inte va du talar om..


Och komma med " ditt verkliga jag" argumentet funkar inte för mig.
Iså fall är ingen verklig eftersom istortsett alla färgar håret,sminkar sig, gör tattos använder push up, använder brun utan sol,bleker tänderna,förstorar läppar mm listan kan göras lång...

Så det där orkar jag inte lägga så mycket energi vid.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kostade bröstoperationen? :)

2011-12-16 @ 14:24:03
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0