This is who I am and I am hurting you.


What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you....

Tydligen så är det så.
MEn en sak, jag vill inte ha DIN/er pojkvän kk eller va de nu är..

Jag har mitt egna och inte ett dugg intresserad av ert liv alls sorgligt men sant.

Och det är inget tvång att kolla på en "fotoslampa" Som mig;)
MEn bara kul att ni gör de, de tjänar jag ju ganska bra på;)

Puss på er!!



Åh kolla den där ytliga bruden, min kille har henne på sin dator hon en såååån slampa..

Okej är jag slampa för att jag gör bilder som DIN pojkvän sedan har på sin dator!? frågan är vem som är ytligast;)
och som sagt kalla mig slampa men det är skillnad på att vara en eller att bli kallad en.



Kommentarer
Postat av: Elin

asså jag förstår verkligen inte varför du ska banta? jag hade kunnat döda för att få din kropp! och jag är helt seriöst!

2011-12-14 @ 20:04:27
Postat av: Linda

What can I say - Dead by april! :D

2011-12-21 @ 16:05:47
URL: http://sushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0