Förbannad på oseriöst företag!

Just nu är jag så förbannad på att jag ännu inte fått min lön från ett jobb jag gjorde för ca 3 månader sedan.
Jag och ivana jobbade på teknikmässan i Jönköping för hanza genom ett företag som heter Mafioso PR Som skulle ha betalat ut våran lön.
CA 2 veckor efter jobbet började vi ta kontakt med Mafioso pr då vi ännu inte fått in lönen på våra konton, då de säger att de ska vara överförda.

Helt plötsligt säger en av ägarna att ivana ska lämna tillbaka kläder till en av ägarna i mafioso sen hon praktiserade där, och vi skulle inte få betalt förens hon lämnat kläderna.
Jag blir förbannad eftersom jag inte har något mer med den saken att göra mer än att jag jobbade i jönköping så jag ville ju självklart ha mina pengar för jag har inte med den saken att göra.

Iallfall så är alla kläderna lämnade och vi väntar på pengar som redan tidigare vart överförda till oss enligt dem.
Men inga pengar kommer, och sen ringer vi i gen och pengarna ska vara överförda men det kan ha blivit något "fel"

Vi fick skicka konto nummer IGEN och nu skulle pengarna komma på fredagen.
På måndagen hade ännu inga pengar kommit in och de skulle då komma innan fredagen.
Inga pengar har ännu kommit och vi har polisanmält Mafioso.

Ivana fortsatte ringa dit då en av deras anställda svarar att det finns inga pengar.
Då ringer jag till företaget Hanza som vi jobbade åt och fråga om de satt över pengar till mafioso pr vilket de gjort sedan länge tillbaka, och så sa de se till att ni får pengarna nu, för det har ju gått lång tid nu sen ni jobbade.

Så alltså Vi kontaktar kronofogden för att vi ska ha våra pengar alternativt skicka stämningsansökan på dem..
Då kronofogden berättar att de har stora skulder de måste betala innan de betalar våran ansökan till dem.

MEn att inte ens kunna be om ursäkt eller höra av sig och stänga av mobilerna är bara fegt.
Jag e arg och vi har INTE gjort fel klart att vi ska ha pengarna.
Tråkigt att det skall behöva bli så här men jag ger mig inte!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja!

Håller med, oerhört besviken att vi inte ens kan få något svar från deras håll överhuvudtaget.

2011-02-16 @ 14:37:45
URL: http://www.ivanakrsticevic.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg, den är riktigt fin. Och modellbilderna på dig är så jävla snygga, DU är så jäkla snygg!

2011-02-16 @ 20:51:03
URL: http://qqwertyh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0