Sjukskriven:(

Just nu har jag väldigt ont i magen, kommer vara sjukskriven nu i 3 veckor.
Det känns ju helt åt skogen att inte kunna jobba men
ska tillbaka till sjukan på torsdag igen.

Som tur var följde älskling med mig, kändes jättejobbigt allting.
Får tacka alla min underbara vänner för all omtanke idag jag älskar er så mycket!:)

Men nu undertiden jag  är sjukskriven, får jag lite tid plugga och sedan leta inspiration och sådant man annars inte har tiden till att göra..
Tur att man har sin lilla pippi att gosa med.


Har de senaste veckan fått många modell förfrågningar, men jag har bara nappat på reklam jobb.
E inte så intresserad av annat just nu faktiskt.
Har ju lite bilder och sådant som skall publiceras.

Och nej det är inte moore eller slitz finner inget intresse utav det helt enkelt inte min grej så då har ni det klart för er.




Kommer aldrig glömma när jag hälsade på Anna i somras i Örebro, då jag fick se mig själv överallt!
Det var en härlig känsla.




Just nu saknar jag mitt blonda hår, när jag ser dessa bilder:)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0