3 år med mitt <3

Idag firar jag och min älskling 3 år!
Efter mycket händelser så har vi bestämt oss för att verkligen satsa ordentligt.

jag älskar verkligen dig Collin du är det bästa jag vet, och utan dig så vore jag inte hel.

Och det vet jag nu, efter allt som vi gått igenom.
Men vi är starka och tillsammans är vi oslagbara<3

Så eftersom han e kock fick han äran att laga mat så här på kvällskvisten.
Faktiskt kände jag inte för att gå ut och äta utan jag vill ha min älsklings goda mat:)


Jag älskar att se han laga mat, han har sån passion för det, och jag tycker det e väldigt sexigt när han går in för något.. Sen är det aldrig fel att kolla in hans fina rumpa!

(sorry mamma och pappa, ni kanske inte vill veta ^^ <3)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Hoppas ni fick en underbar kväll.. Får se om min gör det på våran 4årsdag idag(26/2) :)

2011-01-26 @ 00:08:48
Postat av: maddoooh

ooh så mysigt :) grattis till er !!!! ^^,

2011-01-26 @ 18:23:05
URL: http://maddoooh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis :D<3

2011-02-01 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0