Mc mässan på två hjul!

Nu orkar jag äntligen blogga, har passat på att bara umgås och myst med älskling danne och madde idag:)
Först var jag och collin och fikade på Bara vara, där träffade jag kajsa som jag inte sett på jätte länge.

Jag var tvungen att krama henne och började nästan gråta fina vännen<3!


Iallfall åkte i torsdags mot stockholm för att hälsa på min fina syster peter och mosters älskling Emma<3
Sov där då mässan bara var 10 minuter därifrån så skönt.

På morgonen träffade jag Fina Stina wengler som skulle jobba med mig på mässan för företaget motospeed, hon var verkligen jätte trevlig så jag kan verkligen tänka mig att jobba med henne fler gånger:)

Här är iallfall lite bilder ifrån mässan på stina och mig.



















Det va några bilder:) så om ni var där och tog bilder får ni gärna skicka över några då det är kul att ha:)

Kommentarer
Postat av: elin

vart har du fått kläderna ifrån, så sjuuuukt snygga. finns det någonstans som man kan köpa dom eler fick du dom för du jobbar där? (:

2011-02-28 @ 00:41:26
Postat av: Stefan

Fan vilken slump att man hitta dig på nätet! Jag och en polare gick fram till er och tog foton som så många andra. Synd bara att man glömde säga till om sporthoj-festen som var på kvällen som ni gärna hade fått komma på, den vart rätt stor ;)



Har nog någon bild på er om du vill ha :)

2011-03-04 @ 02:04:14
Postat av: Jojjo

Hjälp... Du är hemskt vacker O_O

2011-07-27 @ 16:35:02
URL: http://chickenshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0