Min aldeles egna LÄGENHET!

Idag så har jag vart och fixat med massa papper inför min alldeles egna lägenhet:D
hihih det går bra nu;)

Har även ringt alla mina bästisar idag, förutom en, och frågat hur alla mina älsklingar mår!
Som ni kanske förstår är mina vänner mitt allt och de stöttar mig alltid!!!

Underbart med sådana människor, och jag har turen att ha allihopa:D

Ska snart bege mig upp på stan igen för att gå på mitt möte jag pratade om igår;)

Just nu är jag väldigt lycklig i mig själv, och det är skönt att vara självständig!
Man klarar sig så bra själv, och min magkänsla är så bra.

Den känslan kallas nog frihet:)

Arbete, ger frihet!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga, är det du som var med under vågenpremiären och som jag handlade med på vågen sen? haha

2011-01-20 @ 18:48:54
URL: http://annaek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0