Mina stora bröst....



den 26 januari kl. 17:41
hallå sara hur är läget med dig då vad har du gort idag då?m skälv så har man jobbat fy fan vad tråkigt? jag tycker att du har mycket fina,snygga Bröst? tycker iom brudar som har ganska stora fina bröst som du har? kram,kram. mvh: Diego..... ps: skriv tillbaka?


Eh ja va ska man svara, Jag har haft fullt upp hela dagen och här kommer ett svar tillbaka som du ville ha.
 Jag måste dessvärre meddela att jag gillar killar med hjärna, smakfullhet och vett så vi kommer nog inte längre i denna konversationen.

Vilka jävla puckon det finns inte konstigt att man e helt hatisk emot folk ibland.

Typ fuck off...

Kommentarer
Postat av: Kungen

Ha Ha oh vad skön!

2011-01-26 @ 20:43:27
URL: http://Antipolisen.com
Postat av: Pontus.

Förstår dig precis, asså tror han att han ska få ett "ragg" på de där sättet eller :S

2011-01-26 @ 20:52:13
Postat av: maddoooh

HAAHAHA smart kille =)

2011-01-26 @ 21:07:39
URL: http://maddoooh.blogg.se/
Postat av: linn

Veckans blogg VS dagens blogg, vilket tycker du är bäst? :)

in och kommentera vad du tycker i inlägget som handlar om det!

2011-01-26 @ 21:17:16
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Christopher

Lite dubbelmoral där sara, men men...

2011-01-26 @ 21:34:44
Postat av: Långeman

Hjärta och hjärna e ganska bra att ha... specielt när det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med.

2011-01-28 @ 17:57:03
Postat av: stefan

hej sara

jag heter stefan

och jag tycker att dina bröst är jäte fina.

tänk att få je dej en kram och få säna dina bröst

mot min kropp

hälsningar stefan

2011-06-19 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0