12/8 händer det!!

Åh fyyy fan säger jag bara så nervös jag är redan nu.
När är operations datumet bokat och klart.
Och Jag är inte ute efter att höra men massa dumma kommentarer ifrån er, för det är inte därför jag gör detta utan det är för min egen skull.
Och de kommer bli skitsnygga ju, har man fina i från början så har man liite bättre förutsättningar;)

Iallafall, har frågat allt jag kände att jag behövde veta nu allt om rippling och sådant.
För när man är tunn är risken att få det större.
Men det skulle inte vara någon fara för mig.





Hur mycket större tror ni jag skall göra?;)

JAg längtar väldigt mycket samtidigt som jag är skit nervös.. buhuu!!!

MEn men det går nog super! hihi

Var tidigare idag och lunchade med pappa på golfrestaurangen, väldigt god pasta hade dem där mums!
Pratade lite om en utbildning jag tänkt att gå, och sedan om min operation osv:)

Tycker de är viktigt att de får vara lite delaktiga faktiskt i vad som händer.
Även om de gillar det eller inte.
Men de är faktiskt väldigt förstående :)

Ska senare idag åka ut till mammas hus då de drar till gbg över helgen så jag ska vara husvakt och pyssla med hästarna hela helgen! Riktigt avslappnande ska det bli:)

Kommer vara själv där tills på fredag sedan kommer gubben ut en sväng och gör mig sällskap.


suddig bild jag vet..
Men min nya lykta står där till vänster och a resten ser ni själva.

Igår så drog vi och köpte lite saker, tjata till mig ännu en lykta och ett par gardiner till vardagsrummet;)


se så fint det blev när jag får som jag vill.
Införskaffade även en taklampa:)
som ger ett väldigt skönt ljus här inne.


Å igår blev jag så arg inne på ica.
Ni vet när man är så där riktigt riktigt sugen på något som typ tacos, som vi var igår så plockar vi på oss alla saker och hittar absolut inte någon köttfärs då var den givetvis slut.
SÅ i ren ilska köpte vi donken i stället. GRR..

Här om dagen var kanelbullarna slut och innan de jättegoda chipsisar!!
ursh ica e inge vidare..




hittade förresten en bild på oss tjejer <---- ifrån typ i onsdags..?
ifrån örebroguiden.se





Kommentarer
Postat av: camilla

På vilken klinik ska du fixa brösten här i örebro eller?? Kram

2011-07-20 @ 23:16:15
Postat av: Madelene

Super snyggt med sillikon !

Ska också skaffa, men det blir nästa år. :)

Hoppas allt går bra!

Kram på dig.

2011-07-21 @ 13:42:28
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: Oskar

Varför skulle folk gnälla det är grymt fint!:O:)

2011-07-26 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0