Galnaste fylle bilderna^^

Var inne på joannas blogg och hittade våra jävla fylle  bilder på mig, joanna och madde..fy fan säger jag bara haha:D
jasg kan ju även meddela att det brukar sluta med att man får sova på soffan eller sova någon annan stans för karlarna^^
men men helt klart de bästa kvällarna i mitt liv måste jag medge, och det är så jävla skönt att bara få vara.
Skiter i om folk kollar snett eller va de nu gör..

Lev som det vore sista dagen i ditt liv;)

sommar 2011
aja här har ni om ni är beredda...



















































aa så ser det ut än så länge...
Brukar vara lite som filmen baksmällan efter natten när man kollar igenom bilderna... vissa går inte att lägga upp här haha:D


Kommentarer
Postat av: Lizzie

hahahaha ser ut som en riktigt härlig kväll :D

2011-07-27 @ 21:37:02
URL: http://thewildrose.bloggplatsen.se
Postat av: Barre

Oh damm, diggade först och främst mankini killen, sedan urringningen! :D Sedan du är inte särskilt lång du va?

2011-07-27 @ 23:43:12
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Robin

Jävla nice blogg :-)

2011-07-27 @ 23:51:02
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: bbbbengan

är ni korta eller är jag lång :P för ni ser ju ute som småbarn när ni står bredvid mig ialllafall bilderna i början :P hahahaha

2011-07-28 @ 05:25:05
Postat av: Alajza

Hm jag ser ju såå normal ut ahahh Xd puss på dej Sara ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0