gårdagens plåtning.

Igår varen orkade jag eller hade tid att blogga.
Men plåtade iallafall igår med kenny, blev riktigt bra bilder, har de hemma nu helt oredigerade och de ser redan toppen ut:)
Men som vanligt måste man skicka tillbaka dem till fotografen för de ska få det som de vill med ljus skuggor mm:)
Men det gick snabbt smidigt och bra bilder blev det.

På måndag blir det plåtning med Göran, kommer bli så kul att få köra med honom..
blir teman som passar mig perfekt så att säga;)

Lika bra att köra så mycket man bara kan nu, då det är hårt arbete och operation som gäller sedan.
Som sagt saker på gång:D

Och igår kväll var de ju så satans gött väder och öl törsten sattes igång, så ringde min rara tös joanna så vi drog och käka på kungsgatan 1 drack drinkar och öl och bara mysade som bara vi kan göra hihih:D



maten.

kAN NÅGON GE MIG EN KICK?

Typ en hoj ,eller något

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

måste ju bara fråga vad de är ni dricker, för det ser ju fööör mums ut haha.

2011-07-29 @ 20:29:34
URL: http://colorfullife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0