I like this, ge mig er energi<3

Åh herregud säger jag bara vad roligt det är att det här men min bröstförstorning blivit en sådan stor grej och att folk ska spekulera i hur störd,ful och osäker jag är haha!!

Det märks tydligt att för många är arbetslösa och verkligen inte har annat för sig än att störa sig.
Men det är bara å tacka för er uppmärksamhet ni ger mig;)
Det ger mig bara bekräftelse på en sak...
jag tror ni vet vad ordet är för det..

men iallafall det är är min blogg jag skriver om vad jag vill och hur jag vill.
OCh eftersom man inte är tvungen att gå in här och läsa kan man ju ge fan i att klicka in här faktiskt.
Man har ju en val möjlighet om man inte är helt jävla besatt utav mig så klart;)


men något jag undrat över en längre tid är hur folk orkar sitta ovh klaga på tjejrs bloggar och vad de skriver om, tänker inte på min egen nu men endå.

Om jag skulle tycka någon var så fruktansvärt ful, dum i huvudet och allt fans moster de skriver.
Inte fan skulle jag orka lägga ner energi på det, det är ju bara helt sjukt!
fan hitta något bra att lägga er energi på för något måste ni ju faktiskt vara bra på? inte bara sitta på nätet och störa er på folk ni inte ens känner, utan som ni bara råkar få en uppfattning om.

Ajahelt galet är dagens samhälle :D men men tack alla som lägger sin energi på mig<3<3<3
Hoppas ni snart kommer på  meningen med livet, och bara för ni hatar mig hatar inte jag er.
För ag vet att många blir chockade när de träffar mig irl allting handlar om hur man formulerar sig;)

och jag orkar inte gulligulla med masa omvägar för att få fram en sak utan jag är rak på dak så att säga, allt annat e slöseri med tid;)

ni vet jag värdesätter min tid mycket och att lägga min energi på rätt saker man lever bara en gång så det gäller att ta vara på tiden;)

btw så har jag bestämt mig att lägga in 700cc i varje patte bara för att jävlas med er ännu mer;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, lite roligt hur du alltid verkar tro att alla som kommenterar dig i mindre positiva ordalag är arbetslösa och inte har något liv!

Det kan ju också bara vara så att folk tycker du är komisk och ser det som underhållande att prata om dig?

2011-07-29 @ 15:39:44
Postat av: Cherry

Hej. Undrar vilken klinik du ska göra din op på? du har väl ganska stora redan, så blir detta andra eller? =)

2011-08-08 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0