Partypinglorna i farten IGEN! svar på läsar fråga.

Ja igår så blev det lite hastigt och lustigt utgång igen med partypinglorna.
Blev mycket dansande tutt kläm och pussar!

Fucka ur JAA!;)

Drog till strömpis och partajade lite, var tydligen 100% party där.

Iallafall hade jag en grymt kul och trevlig kväll.
men något jag verkligen hatar är när man går för bi kommer någon äcklig kille och tar tag i armen på en.
Skärpning det gör inte att jag vill prata med dig ursh får panik vill fan nita de som gör så.

Så sluta ta mig i armen när jag går förbi utan prata (använd rösten, tala ) i så fall..


Svar på en läsarfråga.
Ifrån "simon"
som igentligen heter något annat men ah de e okej.

Visst var du på Strömpis igår? Var osäker på om det var du:p Tänkte i alla fall gå fram och hälsa på dig och säga att du har en grym blogg! Dock såg du ut att bli överöst av kladdande killar... Måste vara hemskt:/


Svar: jo jag var där igår, mycket folk och klängande.
Jo många killar är det som vill komma till skott så att säga men det är bara att sätta de på plats så går de sedan.
Folk måste lära sig att respektera oss som faktiskt går ut på krogen för att ha kul inte för att bli uppraggade eller ragga.

Jag går endast ut på krogen för att ha det kul med tjejerna och inget annat:)

Men de flesta är snälla och försiktiga så det är inte såå hemskt.



mina babes!



Kommentarer
Postat av: Ida sjöstrand

Gå o dö i en eld din fula mongo

2011-07-15 @ 16:22:21
Postat av: Anonym

Jag vill bajsa och prutta på ditt efterblivna fejs!!!!

2011-07-15 @ 17:31:25
Postat av: Anonym

Du ska veta att anledningen till att vi skriver till dej är för att du är så jävla vidrigt ful..Fula människor som du ska få höra det.

2011-07-15 @ 18:11:03
Postat av: Anonym

JÄVLA SKRÄCKÖDLA!!!!!!!!

2011-07-15 @ 18:35:56
Postat av: Anonym

DÖ FULA KRÄK!!

2011-07-15 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0