Svar på kommentar.


katja.
hur ska du bli rik innan 30 med skabbiga bilutställningar för nån tusenlapp? haha, snacka om noll mål och noll verkliga visioner? bara en fråga, gillar din blogg annars men risken är ju att du blir som dem du hatar. att du blir en NOLLA 00 som dem

Svar:Det finns ju liiite annat här i livet än att springa runt på bil utställningar.
Och jag jobbar då inte för någon tusenlapp. finns många som gör men det men dem äre bara synd om.
mina verkliga visioner är jag inte speciellt intresserad av att förklara för dig då jag varken känner dig eller behöver bevisa något för dig.
Mina mål är mina och håll dig till dina mål så blir du nog lika lycklig som jag.
Men hela mitt liv handlar inte om bilutställningar,modellande blogga osv jag har en hel del privat åxå som ni bara får lov att acceptera att jag inte kommer berätta om här..

tycker inte jag behöver säga mer än så.





Kommentarer
Postat av: www.travel-in-uzbekistan.com

I really see the logic in your argument but I think you've painted your strokes

2013-03-15 @ 06:57:54
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0