Tänk vad lite tuttar kan göra;)

galet att statistiken går upp så när det är lite tuttar med i bilden, men jag håller med er VISST ÄR DET TREVLIGT MED BRÖST!
Nu är det ju bara 18 dagar kvar tills min operation sker, saken är att jag nu helt plötsligt inte kan bestämma mig för om jag ska lägga i 365cc eller 400cc
Eftersom chansen för rippling och bristningar ökar vid större implantat..
och något sådant vill jag INTE ha..
jag går hellre ner några cc än att få fula bristningar, då jag personligen tycker det e otroligt fult.
Men sedan finns det ju krämer på apoteket som gör att man kan förebygga detta om man börjar smörja in i tid så klart.

Mina dröm bröst.
Ja de är nog helt enkelt mina fast större;)

eller jannica jalksjö´s är också otroligt snygga.




Någonstans emellan dessa storlekar vill jag ligga på:)




Detta är vad JAG tycker är snyggt.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag tycker du redan nu ser väldigt bra ut kroppsmässigt, så jag tror du har rätt former och utseende för en bröstförstoring:)

2011-07-26 @ 12:33:49
URL: http://rockermattsson.tumblr.com
Postat av: Oskar

Tuttar is chill!:)

2011-07-26 @ 12:34:56
Postat av: Rasmus

jag tycker inte du ska ta mer än 365, du har ju som sagt redan riktiga fina bröst, men kan ju bli för mkt, det är ju en smaksak. hoppas operationen blir lyckad! Mvh

2011-07-26 @ 13:07:36
URL: http://pumpaco.se
Postat av: Robin

Nej!

Du är grymt snygg, ser inte bra ut alls med så stora.

Absolut inte mer än 365cc.

2011-07-26 @ 18:00:49
Postat av: eriik

håller med föregående talare dom ser perfekta ut redan behövs ingen förstoring mer för det bli kanske överdrivet för stort sen, tror resten av folket håller med mig faktist ;), men gör som du vill!

2011-07-26 @ 22:25:16
Postat av: michaela

gillar du den klotrunda formen så satsa på högprofil annars ser det inte alls ut så i bikini :)

2011-07-27 @ 19:40:31
Postat av: Emil

skitfult med sånna bröst! plastigt! men om du vill ha det så skaffa det.men att lägga så mkt pengar på sitt utseende!bättre nöja sig med det man har o göra roligare saker för pengarna.

2011-07-27 @ 20:22:10
Postat av: Mikaela

Jag tycker att du är sjukt fin som du redan är! Spelar ingen roll hur mycket plastikoperationer du gör, för det du har nu finns alltid bakom!

Men blir nog grymt snyggt, fast snyggare kan du ju inte bli!

2011-07-28 @ 00:53:53
URL: http://afuckingchaos.blogg.se/
Postat av: Anders

Drygt äckligt med porrfilmsbröst som du skriver att du vill ha....Du ska vara jävligt glad att du har det du har...varför förstöra något som redan är vackert?



Idioti, kallas det.

2011-08-01 @ 08:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0