Äcklas.

Minns ni när jag skrev att jag skulle sluta blogga, och det inte blev så.
Sanningen är den att jag blev sååå trött.
Irriterad och frustrerad.
Jag kan inte påstå att folk som kallar en för "bästa vän" eller vi är så lika du och jag..
När de tar och kopierar mina blogg inlägg, skriver om samma saker hela tiden.
eller tar PRECIS samma bilder med SAMMA POSERINGAR.
VI ÄR INTE VÄNNER ELLER LIKA.
Ni försöker bara vara som mig och dra nytta av min lärdom vilket jag är trött på jävligt trött på.

Och ni som så gärna vill bli modeller, det blir man inte genom att blogga på HELT FEL SIDA I FEL SAMMANHANG.
Vad vill ni/ du egentligen?
vart vill folk med sitt "modellande"


Jobba åt oseriösa arbetsgivare som betalar ynka 2000 spänn för att du ska visa dig naken?
nar han i själva verket tar det dubbla om inte tredubbla betalt för att ha dig där?
tror du då att du kommer kunna sadla om sedan?

Och hela tiden frågar tjejer mig vet du någon bra agentur.
och NEJ tjejer tyvärr vet jag inte det mer än ellit eller stockholmsgruppen faktiskt.
jag är inte med i någon just pga av att jag vill behålla mina dollars själv.
och inte känna mig tvingad till något.

Dessa små så kallade små agenturer hjälper dig ingen stans om du inte vill jobba gratis, eller på någon nattklubb för typ 500 spänn och en redig fylla.

Helt ärligt den här branschen är grym äcklig iskall och hård.
så innan du gör något TÄNK DIG FÖR.


Nä nu ska jag sluta klaga, det går faktiskt bra för mig, men blir så trött på massa wanna be me hela tiden.
Blogga inte om du inte har egna saker att komma med.
Och tänk er för, sedan kan ni ju ge fan i att försöka bli som jag.


Så nu är jag tillbaka igen, kommer börja blogga som förut igen.
Så HEJ!

Och välkommen till verkligheten.







Kommentarer
Postat av: sdaasfav

Kungligt inlägg :D

2011-06-30 @ 16:21:24
Postat av: sessie

HELLYEAH, you go girl!

2011-06-30 @ 16:31:25
URL: http://sessies.se
Postat av: sessie

sv: haha, fan vad grymt :D det ska jag verkligen testa, kram på dig snygging!

2011-06-30 @ 17:13:04
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0